Pages

Friday, June 5, 2015

Lamanya tinggal zaman blog

Wah..lamanya bersarang aku nye blogger nie. Aktif zaman politeknik jerk.. Sekarang nie langsung dah tak aktif. sampai password blog pun aku lupa.. hahahaha...
Almaklumlah, aku bukan depan komputer jer. Kalau depan komputer pun,
keje aku cuma taip surat.. hahaha
dah nama pun kerani kan... tak kan keja nak belagak macam bos plak kan..

Wow... best plak tetibe bile dapat log in balik dalam blogger nie.
macam-macam dah yang aku nak tulis nie. hahaha...
nak mula dari mana ek...

OK gengs.. pape pun aku nak war-warkan dulu kerjaya aku sekarang. 
hehehe.. selain daripada kerani kat pejabat,
aku sekarang dah bergelar perunding kecantikan bebas Mary Kay.
hehehehe...
best woo jadi perunding kecantikan nie
selalu jer dapat byk hadiah.
yang pasti aku pun dah pandai mekap2 orang. hahahaha..
dulu selekeh jer.. tapi sekarang kalau balik kampung,
semua dok pandang2.... hahahaha...
alamak.. perasan lebey..
nie kalau adik2 aku baca nie...
mau muntah hijau aku rasa..
hehehehehe..

so kawan-kawan, kalau rasa nak suwuh aku makeup kan ke, nak wat skincare class ke, makeup class ke. roger2 jer aku yer.. 
tie aku akan berikan perkhidmatan aku secara percuma jer.. 
hehehe.. sama-sama cantik..
pastu kalau korang nak rasa apa yang aku rasa bila jadi perunding kecantikan nie,
korang boleh jer sign up jadi beauty consultant..
Rm 200.00 jer... bukan mahal sangat pun kalau nak dibandingkan dengan ilmu yang akan korang dapat nanti. nak cantik pun bukan orang lain kan.. diri sendiri jugak..
so, pejam mata jerk.. hehehe..
aku pun dulu buat macam tu... hahaha.. 
excited nak cantik.. 
hehehehe... 

nak belanja satu pic jap.. hehehe..
sisters dalam Mary Kay..lawa-lawa semua.. jeles aku.. hehehe
amacam?
ehehehehe..sebab tu lah aku join jadi beauty consultant..
best ape.. jumpa orang jer..pastu ajar mekap... hehehehe
kalau dowg nak beli, alhamdulillah..
kalau dowg xnak beli pun xpe.. sbb aku mmg suke buat kelas.. hehehehe...
so, hello2 jer aku yer..
kalau area melaka nie aku ok jer nk g umah korang..
stay tuned..and aku akan bebel banyak... 

blog dah aktif! yeahhhhh....

No comments:

Post a Comment