Pages

Thursday, November 14, 2013

Jalan-jalan bersama Keluarga

Assalammualaikum..

Hendak berkongsikan cerita, saya and mr asben nie jarang dapat spent time lama-lama hari minggu. Walaupun saya cuti sabtu ahad (standard gov), tp mr asben sabtu ahad pun kerja. Cuti dua kali jer dalam sebulan. So, bila dia cuti tu kadang-kadang balik kg. 

Masa nie pun kebetulan kitaorg gi rumah kenduri kahwin. So alang-alang tu kita singgah jalan-jalan tepi laut. Sebab saya memang suka gi laut pun.Makan pun suka makan tepi laut. Cuma malas nak mandi laut. Takot effect kulit muka. hehehe.. Saya lebih suka mandi air terjun. Sejuk and yang penting tak effect kulit :p

Jom... saja nak share gambar. Gelagat si anak bila bawa berjalan. nanti bila si anak dah besar, boleh lah dia flashback coretan saya masa dia kecil2 nie :) Yang best nye si anak nie tahu bila kita nak ambil gambar dia. Bila kita letakkan tab tu, mesti dia pandang jer :) 





Papa..papa... meh zulhairi tolong picitkan jerawat papa.. upss...  :)

No comments:

Post a Comment