Pages

Saturday, May 12, 2012

Majlis Sambutan UMNO ke 66

Assalammualaikum to all my muslim friends and salam sejahtera for non...

Happy to see u all again in my blogger... Hopefully u all semua sihat-sihat hendaknya ok... Today aku nak kongsi kenangan aku masa aku gi Stadium Bukit Jalil bagi majlis Sambutan UMNO yang ke 66. Firstly pendapat aku sebelum aku gi sana memang membosankan. Tapi bila aku dan sampai fuhhhhhhhhhh..memang meriah sangat-sangat... Berhimpuan bersama ratusan pejuang dan penyokong UMNO make me proud to be rakyat malaysia... 

Aku nak berkongsi sikit gambar-gambar aku.. Tak banyak...ada 5 keping jer gambar yang ada muka aku.. sad... very2 sad.. selebihnyer semua gambar adik aku.. hehehehe.. tapi gambar tu aku tak upload in this blog k... :p



Nie gambar mase kitaorang tengah duduk sambil tunggu bas... Janji bas datang pukul 3 and ketua suruh berkumpul awal.. tapi pukul 3lebey baru bas sampai.. cehhh... lupa plak nak ambil gambar dalam bas tu.. memang buruk gile.. tempat duduk aku pun boleh bergerak-gerak.. punya lah ppower bas tu.. dia jer yg ada tempat duduk yang boleh terangkat-angkat... ahahahaha...




Nie gambar kitaorang ambil selepas turun dari bas.. Perkarangan letak bas di stadium.. Tapi belum lagi tiba stadium masa ini. Kitaorang kena berjalan about 20minutes tok sampai kat stadium. Kalau yang muda nie boleh lah dikatakan kuat tok berjalan. Kalau yang dah tua-tua tu sampai semput tengah2 jalan. Aduh.. memang kecian aku tengok.. 


Sampai jer kat perkarangan stadium tu kitaorang duduk kejap lepas kan penat and tengok2 aktiviti yang dijalankan kat sana. Memang happening sangat-sangat... Sana sini penuh dengan aktiviti.. 


Dah puas duduk operasi seterusnya adalah mencari makanan.. Perut aku pun masa tu memang pedih sangat. Upset sangat bila gerai jualan makanan semuanya sold out. nak menangis jer rasa masa tu. Tunggu punye tunggu last2 ada juga ayam masak kurma. Aku pun tanpa menunggu sesaat dua terus ajak adik aku pergi serang.. Nasi dengan ayam kurma berharga RM4. lantaklah..yang penting aku kenyang. Tapi..bila aku dah bayar harga makanan yang aku ambil, baru favourite food aku keluar... Ayam goreng........... 

NAK AYAM GORENG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Sedapnye ayam goreng.. isk..iskk..iskkk... 

P/s : aku memang peminat setia ayam goreng.. hehehehe... betol..betol..betol..... 

No comments:

Post a Comment