Pages

Monday, May 21, 2012

Dah genap sebulan Sayang...

Assalammualaikum.

wahh..bunyi tajuk macam sambut ulang tahun perkahwinan jer.. hehehehe...
Tapi sebenarnyer baru sebulan bertunang. ceh bunyi macam gempak jer..
Diam tak diam jer kan dan sebulan.
lagi tiga bulan jer lagi aku dan si dia bakal disatukan.
macam tak percaya jer.
Tapi apa pun terima kasih pada si dia..
yang sudi sunting aku nie..
nak kata baik, x baik pun...
nak kata cantik, xcantik pun...
Alhamdulillah..
Jodoh Allah itu semuanya indah :)

"Aku terima nikah Nurasyikin binti Yusof dengan mas kahwinnya .."

wahhh.xsabar aku nak dengar akad nie dilafazkan..
rasa-rasanya berapa kali si dia nie akan lafazkan..
sekali?
dua kali?
tiga kali?
hehehehehe. dah bersedia tak si dia aku nie?
Jangan tergagap-gagap yer nanti sayang :p

No comments:

Post a Comment