Pages

Wednesday, October 12, 2011

Aku masih bertanya

Aku kunci jam 5 pagi. Tapi aku bangun jam 630 pagi. Bangun jer dari katil terus aku ambil barang mandian aku. Konon hendak pergi mandi. Keluar je dari bilik, my roomate cakap air tadi. Aduh...first mengeluh untuk hari nie. Hahaha.. Aku pun turun gi aras bawah dengan roomate aku. Kelas aku dah lah jam 730. Menyesal juga bangun lambat tadi. Queue up juga k tunggu turn. Tungu punya tunggu sampai lah turn aku untuk mandi. Dah settle mandi aku naik bilik and bersiap-siap untuk turun kelas. Nasib ari nie hari rabu. Biasanya kalau hari rabu aku pkai baju korporat. Betol ker aku eja nie? Hentam je lah. Hahaha...

OK, sambung cerita. Bila dah bersiap semua and aku rasa aku memang dah cukup cun ( walaupun tak bape nak cun) dengan penuh semangat aku pun turun lah kelas. Kelas pertama untuk hari nie kelas web programming. Kelas tu memang best coz lecturer tu pun macam sporting lah. First-first masuk jer lecturer dah minta semua sofcopy dari lab 1 sampai lab 8.Aduhhhhh.... Keluhan aku yang kedua untuk hari ini. Dasyatkan aku. Pagi jer dah ada dua keluhan. Sebab aku lupa kat mana aku simpan semua softcopy aku tu. Dah lah coding tu semua aku wat sendiri. No copy and paste k mcm "orang lain". Usaha tangga jaya..

Pas abis kelas web, aku and member-member lain pun tunggu untuk second class jam 1030. Tunggu punya tunggu tup2 lecturer tipon kelas dibatalkan. Aduhhhhhhhh... keluhan yang ketiga. Kenapa lah tak inform awal-awal. Boleh aku terus balik jer. Hehehehe... The new tops news kami diberitahu bahawa ujian untuk kursus sun java yang tertangguh selama hampir sebulan nie akan diadakan pada esok hari!!!!!!!!!!!!!! Arghhhhhhhh tidak.. Dah lah aku lupa apa yang aku dah belajar.. Gile!!!

Banyak sangat aku nak pikir. Aku masih bertanya. adakah aku mampu bertahan semester ini? Ya Allah..kuatkan semangat aku ya Allah... 

No comments:

Post a Comment