Pages

Friday, March 4, 2011

Masa anda aku hargai

Walaupun blogger lain lebih banyak pengikut dari aku, aku tak pernah rasa kecewa. Blog aku adalah untuk luahan hati aku. Luahan hati yang aku ingin kongsikan kepada semua. Luahan hati yang kadang-kala membuat aku hilang pertimbangan. Di blog inilah aku curahkan segala-galanya. Tiada lagi rahsia antara aku dan kalian. Walaupun yang jenguh blog ini mungkin adalah dari kalangan insan yang tidak mengenali aku, tapi aku berasa lega. Lega apabila aku dapat juga kongsikan segala luahan aku dengan semua.

Terima kasih yang tak terhingga kepada yang sudi mengikuti setiap luahan hati aku nie.

Dari kalangan blogger

Dari kalangan fb
  • Sobirin
  • Tengku Mohd

Aku tiada wang ringgit untuk aku kongsikan, aku tiada harta kekayaan untuk aku curahkan. Tapi aku bersyukur, bersyukur kerana korang sudi meluangkan masa untuk terus membaca dan mendalami isi hati aku. Mungkin di setiap coretan aku ada mengguris hati, tapi aku cuma luahkan apa yang bersarang di hati aku. Kadang-kala aku mampu untuk menahan setiap duka aku, tapi sehingga di satu tahap aku perlu kalian untuk terus bersama aku.

Masa kalian aku terlalu hargai. Terima kasih banyak-banyak aku ucapkan. Bagilah semangat di saat aku jatuh. Bagilah dorongan di kala aku resah. Bagilah aku kegembiraan di waktu aku duka. Terima kasih..

Walaupun mulut membisu seribu bahasa, tetapi hati bergolak seribu bicara.

Mampukah aku seandainya satu hari nanti aku harus menghadapi segala kerumitan seorang diri? Berilah tangan untuk aku berpaut, untuk aku gapai di saat aku kelemasan. Berilah aku bahu untuk aku bersandar di saat aku kejatuhan..

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. insyaallah. teruskan menulis blog. menulis untuk kepuasan diri sendiri. berdasarkan kemahuan sendiri, dan biarlah memenuhi panduan menulis blog.

    terima kasih kerana pautkan link saya =)

    ReplyDelete
  3. thanks for de advise... insyaAllah...

    ReplyDelete