Pages

Thursday, March 17, 2011

Ape pendapat korang?

Sekarang dah pukul 03.52 pagi. Aku belum tido lagi. Tengah buat nota SAD atau nama penuhnya system analysis bin design. Pagi nie nanti aku ada kuiz. So dah alang2 buat nota aku buatlah sekali nota untuk exam nanti. Exam pun tinggal sebulan jer lagi. So, x boleh dah nak main-main. Sekarang adalah waktu untuk fokus OK. Aja2 fighting... Tu kan ayat yang slalu ada kat cerita korea. Yang perempuan-perempuan cnfirm lah biasa denagn ayat nie coz kaum-kaum nie jer yang sanggup download cerita-cerita korea kat internet nie.

Nasib ada gak geng aku yang sama-sama buat nota dengan aku. So kiranya malam aku tak sepi lah. Dia tido jer aku kasi kejut dia. Hahaha.. Padan ar muka dia x dapat tido. Tapi pas nie nota aku pun aku dah siap buat, so aku tido ar. HAhahaha.. habis madu sepah dibuangkan? jahat aku nie.. hehehehe... Kesianlah ko kawan tinggal sowang2. Aku as kakak nie tido dulu yer..

Aku nak minta pendapat korang lah pada sapa-sapa yang intai blog aku nie. Rajin-rajinlah luahkan pendapat korang. Terutama pada yang perempuan. Korang nak ker bila korang dah berkahwin nanti laki korang kerja jauh-jauh dari korang? 2 minggu baru balik umah? Sanggup ker korang? Kalau aku, bila aku dah kawen nanti, biarpun laki aku tak hensem ker, yang penting aku nak dia ada dengan aku.. Bukan sebab takut dia jumpa perempuan lain, sebab benda-benda macam tu bila dekat dengan kita pun boleh juga jumpa perempuan lain kan? Manusia sekarang semua bijak-bijak. Pandai cari alasan untuk buat benda-benda macam tu. Walaupun depan mata susah kita nak syak dia ada buat something belakang kita.

Tapi aku taknak bila dah kawen nanti laki aku kerja jauh2 dari aku.Masa aku dah bersuami nanti, aku nak sediakan sarapan untuk dia setiap pagi sebelum dia pergi kerja, aku nak sediakan pakaian dia setiap pagi sebelum dia pergi kerja. Aku nak buat semua tu setiap hari. Aku nak dinner sama-sama everyday dengan husband aku. Aku nak malam-malam aku dapat tido dengan husband aku. Aku nak dia ada sebelah aku masa aku tido. Aku taknak husband aku pergi jauh2 dari aku.

Aku nak  setiap hari aku ada kenangan dengan husband aku. Mati ar aku kalau akak2 aku baca blog aku nie. Confirm aku kena cop "gatal sudah".. Hahahaha.. Aku bukan gatal kak.. Nie cuma perancangan pada masa depan. Kita kan diberi hak untuk merancang. Yang penting kita tahu setiap perancangan kita ada Dia yang menentukan. Jadi tak salah untuk kita merancang. Yang selebihnya kita serahkan kepada takdir DIA, ketetapan, Qada dan Qadar.

p/s : sapa tak sayang laki oiii... gigi tak ade pun aku ttp syg.. aku suwuh pasang gigi palsu lah.. hahahahaha... dunia sekarang.. yg pnting ada duit.... tol kan?? aja2 fighting....

No comments:

Post a Comment