Pages

Sunday, February 20, 2011

Rumah Mahal Britney Spears harga rm60juta

Kalau aku lah dapat rm60 juta aku rasa aku memang gila. Gila sebab aku tak tahu nak buat apa dengan duit sebanyak tu. Britney nie dah ada rumah bernilai rm 27 dekat los angeles. Tapi dia rasa nak rumah yang lagi mahal dari tu. So dia beli rumah yang berharga rm 60juta. Gila beb.... Rumah dia ada 10 bilik tidur, 13 bilik mandi.. Pehh..dah boleh buat chalet... 





Siap ada ruang tari menari lagi kat rumah dia. Ada juga bilik permainan,meja hoki dengan mesin pinball untuk dua anak dia. Memang bestlah. Kat luar rumah plak siap ada gelanggang tenis, kolam renang, kolam air panas, ada gua dengan air terjun sekali.



1 comment:

  1. bestnye...bila la nk dpt umah cmni.dlm mimpi je la..huhu

    ReplyDelete