Pages

Thursday, February 17, 2011

Musuh Aku

Hari nie aku nak kongsikan berkaitan musuh aku nie.
Bukan sebab aku nak aibkan sapa-sapa ataupun aku nak buruk-burukkan dia
cuma aku rasa aku hendak meluahkan..
Ari tu classmate dia ada lepak bilik kitaorang. Then tetiba buka cerita tentang musuh aku ni.
Ada ke patut dia cakap aku nie rampas pakwe dia.
Hahahaha.. Funny..
Dalam hidup aku, aku belum lagi pernah nak rampas pakwe orang.
Persahabatan kau dgn pakwe aku dulu tak ada kena mengena dengan aku.
Sebab kau putus dengan dia pun bukannya ada kena mengena dengan aku.

Nie antara mesej yang dia bagi pada pakwe aku masa aku gaduh dulu..

"Oit..u kctau dkt gf ko 2.aku x tkt pun,xgerun pun dkt dia.jgn cuba cari psl dgn sy k. mgenangkan sy pgg JPK dah lma sy serang dia. Oww.. ptt lh hitam,gelap semcm ja dia.. ha3.. lawak2. x sesuai.. k la chau.. sy sentiasa akan brdendam dgn awak. ingatlah geng jpk sy byk kat kamsis laki"

Di atas nie adalah mesej yg dia hntr kt pakwe aku. Hitam + gelap tu dia tuju kn pada aku coz kulit aku xde lah cerah sangat. And then pakwe aku forward mesej dia nie pada aku. Bukan setakat nie jer, perempuan nie cuba gak nak berkomplot dengan geng-geng JPK dia kat kamsis laki untuk out kan pakwe aku dari kamsis.
Aku still simpan dia punye mesej sebagai bukti yang dia pernah cari masalah dengan aku. 

Yang kat bawah nie plak kawan aku jumpa dekat friendster perempuan tu dalam bahasa sarawak. Tapi yang penting isi dia memang untuk kutuk aku dengan pakwe aku.

Sudah-sudah lah tu. Kalau kau berani, face to face dengan aku. Aku nak face to face kau tu macam penakut jer.. Pas tu kau cerita kat orang yang aku nie rampas pakwe kau plak. Aduhhhh.. kau tu x matang lagi aku rasa. Tak tahu istilah rampas tu macam mana. Kesian aku tengok kau. Patutlah kau kurang kawan... 
Kesian...

No comments:

Post a Comment