Pages

Thursday, February 17, 2011

Lirik Lagu Pelangi

Pelangi

Masih ku ingat waktu dahulu
Kali pertama kita bertemu
Terpaut hati ku ingin dekati
Siapa namamu ingin ku tahu
Kau terangi hari2 ku
Walau kita belum bersama
Tak pernah aku terduga
Akhirnya ikatan terpatri
c/o : Ku rasakan dunia ku
Gelap gelita tanpamu
Kau hadir bgai pelangi
Indah warna menyinari
Kan ku rayu kan ku tangisi
Kiranya kau putuskan aku
Biar terhapus semua ego nya seorang lelaki

Hingga kini hati ku tak kan berubah
Walau dicuba di pelbagai arah
Kan ku pegang janji kita berdua
Akan setia untuk selamanya
Jangan pernah kau katakan
Kau dan aku tidak sepadan
Kerna wajahmu yang membuatkan
ku terpesona merindukan
Kau dan aku akan bersama
Hingga kan maut memisahkan kita
Apa jua kan ku laku kan
Cinta setia kita lafazkan
c/o : Ku rasakan dunia ku
Gelap gelita tanpamu
Kau hadir bgai pelangi
Indah warna menyinari
Kan ku rayu kan ku tangisi
Kiranya kau putuskan aku
Biar terhapus semua ego nya seorang lelaki





Tak kan aku tinggalkan mu
Kerna bagiku kau cinta sejati
Tak kan mugkin pernah ku lupai
Rasa cinta untuk ku cinta mati
c/o : Ku rasakan dunia ku
Gelap gelita tanpamu
Kau hadir bgai pelangi
Indah warna menyinari
Kan ku rayu kan ku tangisi
Kiranya kau putuskan aku
Biar terhapus semua ego nya seorang lelaki


c/o : Ku rasakan dunia ku
Gelap gelita tanpamu
Kau hadir bgai pelangi
Indah warna menyinari
Kan ku rayu kan ku tangisi
Kiranya kau putuskan aku
Biar terhapus semua ego nya seorang lelaki


No comments:

Post a Comment