Pages

Wednesday, February 9, 2011

Hapus DRAF

Emm.. 
Ni lah kali pertama aku rasa tak ada draf yang tercicir dalam blog aku. 


Nie lah yang keluar masa aku nak check aku punye draf dalam blog nie. Hehehe..
Kalau tak menimbun-nimbun draf dalam blog aku nie.
Draf yang aku maksudkan adalah post-post aku yang aku x publish kat blog nie.
Kenapa aku tak publish apa yang aku post?
Ada sebab-sebabnya..

1) Aku lupa nak publish apa yang aku dah taip
2) Line berokband yang tersangat lembab sampaikan aku cancel jer masa nak publish tu.
3) Sebab post aku x habis cerita lagi and aku berniat nak sambung lain hari tapi lastly aku terlupa.
4) Post yang aku tak jadi nak publish due to masalah kekeringan idea.

Aku rasa blogger-blogger lain pun macam nie kot. Tapi mungkin tak pada blogger-blogger yang memang dah ada idea yang mantap and sanggup menunggu depan lappy
 atau depan pc lama-lama untuk publish post diorang.
Respectlah pada korang yang macam nie.
Aku try nak jadi macam u all. 

Tapi kadang-kadang aku busy dengan meeting rakan-rakan, date dengan sayang. Haaaa....
Macam manalah nak ada idea yang mantap. Membaca pun jarang. Baca nota untuk exam jer. Hehehe...
Kalau aku post nota-nota aku nie macam aku nie pandai sangat pula. Tapi tak salahkan kalau berkongsi nota. Ok, ada masa nanti aku kongsikan nota-nota aku khas untuk mereka yang belajar di dalam jurusan IT pengaturcaraan...

Selamat membaca dan teruskan beramal... (^_^)

No comments:

Post a Comment