Pages

Wednesday, February 23, 2011

Berdiam lagi baik

Nah..aku tengah badmood sekarang.. so.. tolong jangan kacau aku boleh x? tolong jangan bising boleh x?
x tahan tol aku.. Kenapa yer dalam dunia sekarang tak ramai orang yang boleh mengalah. Susah sangat nak mengaku kesilapan diri sendiri. Tapi tetap juga kata orang lain salah...

Aku tanya korang lah.. Apa yang korang rasa bila korang ajak seseorang makan ker, ape ker, terlalu banyak alasan yang diaorang bagi. Tapi bila diaorang plak yg ajak, kalau kita tak nak.pehhhhh... boleh bergaduh jawabnye.. Heran aku.. Cuba letakkan situasi korang tu balik kat situasi aku. Aku pun tahu marah juga. Bila aku ajak tak nak. Bila kamu ajak, aku nie x blh nak ckp tak nak. Mesti and wajib kena cakap nak. Hebat sangat ker? Pas tu bila bergaduh x pernah nak salahkan diri sendiri. Tak pernah nak mengalah. Memang manusia sekarang susah untuk kalah. Its ok.. Aku sabar je.. Malas aku nak berkira sangat.

Aku rasa malas nak bergaduh. So,.. bagus aku diam...So kalau aku dah diam tu, tolong ar korang faham yang aku tengah tak ada mood. So jangan korang nak ajak aku berbual atau ape.. Tak pasal2 korang plak yang kena tengking dengan aku nanti. Perut aku nie plak dari semalam sakit. Aku tak tahu apa masalah nye. Nak cakap aku tak makan, aku dah makan dah. Tak kan aku nak kena kanser perut plak. Tapi bagus juga. Bila aku sakit baru ada orang yang kesian dengan aku agaknye. Bila aku sakit baru ada orang yang berhenti nak marah2 aku, nak maki2 aku...

No comments:

Post a Comment