Pages

Sunday, January 2, 2011

Sinki Yang Unik

Hehe.. NY tadi tengah buat assignment yang NY kena hantar esok. Tapi disebabkan NY berasa penat dan NY terpanggil-panggil untuk membuat blog. Bila NY mengadap blog NY dari pagi sampai ke malam pun NY tidak pernah berasa penat. Tapi bila NY buka buka, adehhh.. terus layu mata NY. Hahaha..

Lupakanlah. Dah bersih pun sinki tadi NY kemaskan. So sekarang kita layan sinki-sinki unik dalam dunia ni. Tak tahulah di Malaysia ini ada atau tidak.. Layannn...

Ok sekarang NY hendak berkongsi gambar-gambar unik dan aneh. NY mulakan dengan gambar sinki. Kenapa NY pilih gambar sinki? Sebab pagi tadi NY cuci sinki deka tandas. Geram dengan perangai pelajar lain yang membuang sampah dan sisa makanan sesuka hati di dalam sinki. Tidak tahu menjaga kebersihan. 

Menarik. NY kalau cuci tangan kat sini macam zaman purba..

Mewah kan? Nie pendapat NY

Simple macam permainan kanak-kanak

Jangan salah ye antara sinki dan dapur memasak. Haha

Korang rasa sinki ini ada di tandas lelaki atau wanita?

No comments:

Post a Comment