Pages

Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru. Aku, kawan-kawan, berita?

Boom..boom.. Meriah? Teruja? Selamat tahun baru semua. Kawan-kawan aku semalam duduk berborak-borak sampai ke pagi tahun baru. Maaflah kawan. 
Aku tak dapat nak join korang sebab aku mengantuk 
dan aku kena tidur awal. Aku kena bangun pagi untuk kemas kini blog aku, basuh baju, mandi.. hahahaha... Tengok tu, korang masih lagi tidur.. 4 orang atas dua katil. 
Yang aku pula 2 katil aku sorang. Hahaha... Tapi aku tidur atas katil aku sendiri walaupun katil sebelah aku kosong.

Sekarang sudah bulan satu dan jangan terkejut sekiranya bulan 10 nanti ada berita akan menyusul hari demi hari. Itu realiti. Berita apa??? Kalau hendak tahu berita apa, tunggu bulan 10 nanti ok sayang-sayang semua.
Wah..sekarang dah tahun 2011. 
Kalau mengikut tahun umur aku dah 23 sekarang.
Tapi kalau ikut bulan, umur aku baru 22. Hahaha... 
Dulu masa aku berumur 17 tahun aku terasa terlalu muda. Tapi sekarang aku macam tidak percaya.

Tidak percaya dengan umur aku yang hampir mencecah 23. Wahhhhh.... Tapi kalau kawan-kawan zaman sekolah dulu tengok aku, tiada apa-apa perubahan fizikal pun badan aku. Tetap sama macam dulu.
Hahahaha...

2 comments: