Pages

Friday, December 31, 2010

Jawab Tag Kwn Comel (^_^)

Line tengah laju so bolehlah aku jawab soalan-soalan ini yer walaupun aku menipu sikit-sikit dalam jawapan. Hahahaha..Qilah jgn marah yer sayang.. hehehehehe...

1) Apa benda penting dalam hidup korang?
Kalau aku cakap family boleh ker? Tapi family aku bukan benda.. Adeh.. Macam mana ini. Keliru ku keliru hendak jawab.. Hahahaha... Kalau benda aku lebih pentingkan handphone, laptop and my new Broadband.. ahahkssss...

2) Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Tadi kat cafe aku beli nasi goreng. Tapi lepas tu aku beli sky juice.. Kiranya benda terakhir aku beli air sky juice.. Yeh.. Aku yakin dengan jawapan aku....

3) Di manakah korang melangsungkan perkahwinan korang dan apa temanya?
Adeh..hehe.. Aku nak melangsungkan perkahwinan aku dekat Japerun Merlimau ( kalau hotel tak mampu sangat pula. Tapi mane tahu rezeki.. Ahaksss ) dan tema yang aku nak adalah Fairytale :)

4) Adakah korang tengah bercinta sekarang?          
Auch.... like this question.. 
Yes!!! I'm in love with Mohd Shidiq Fadhill :)

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang? 
InsyaAllah selagi dia menyintai aku.. eee...Jiwang aku... Sampai akhir nafas aku..

6) Di mana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
Di cafe Poly.. ahaksss.. tempat paling popular... 

7) Novel/buku/majalah yang terakhir di beli?
Buku latihan untuk aku tulis nota.. hahahaha.. Harga rm5 ke atas :p

8) Nama penuh korang?
Nurasyikin binti Yusof

9) Antara mak dengan ayah, mana lebih rapat ?
Of course my mom ( mak ) sebab ayah garang... Kalau rapat nanti kena lipat.. 

10) Namakan orang yang betul korang hendak jumpa dalam hidup korang?
Rusnah binti Omar ( my lovely mom ) kalau boleh biar hari-hari depan mata..
Nak jumpa PM.. Nak cakap "i'm not a terrorist" macam dalam cite SRK tu... hehe..

11) Adakah korang basuh baju sendiri?
Kalau di rumah mesin comel tolong basuhkan. Kat poli nie kena basuh sendiri :(

12) Di manakah tempat betul-betul korang hendak pergi?
Fresh Place 

13) Pilih satu..peluk or cium?
Peluk. Rasa kasih sayang. Tolong peluk erat-erat yer.. 

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
Kuat merayau
Suka makan kepak ayam
Suka tengok cerita korea

15) Lima benda yang paling disayangi dalam hidup?
My family (tapi bukan benda ye)
Handphone N-Series aku
Laptop Acer aku
Broadband Celcom aku
My necklace +  ring  + chebear (majuk chebear xletak nama dia..hahahahahaha)

16) Lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
Lagu jiwang 

17) Bila tarikh lahir dan di mana korang sambut tahun lepas?
20 Julai.. Tak sambut pun..

18) 5 Rakan blogger yang nak tag?

P/S : Aku hendak kongsikan kesan dari aku menjawab semua soalan PMR ini, Aku berjaya meletihkan tangan aku dan berjaya menambah satu lagi post tanpa aku berfikir panjang tentang tajuknya.. Tag lagi ramai2 pada aku.. Hahahahaha... Yang kena tagged tu rajin-rajin lah jawab soalan KILLER nie ok.. (^_^)

No comments:

Post a Comment