Pages

Wednesday, December 1, 2010

Thanks pada awak

Dah lama saya rasakan ada something yang awak rahsiakan dari saya antara awak dengan dia. Tapi saya lempar jauh2 perasaan saya sebab saya tak nak salah sangka pada awak. Saye ingat lagi macam mana saya kenal awak. Tapi saya x thu awak ingat lg atau tidak. Masa dah nak dekat raya awak tanye saye pandai wat lemang atau x. Saya ckp saye x pndai buat tp sya pndai mkn jer. Pas tu awak ejek2 saya.. Kite gurau2..

Awak cakap kat saya mmg awak suke makan lemang. Awak nak makan lemang yang saye wat. Saya suke cara awak. Walaupun selalu bergaduh. Tapi awak ceriakan saya. Time raya awak janji raya ke dua awak nak datang umah saya. Tapi awak x dtg. Xpe.. saye x mrh awk. Sye thu awk sibuk dgn family awk.

Then one day awak tnye saye blh ker kalau awk masih nak dtg beraya kt umah sya. Sye ckp raya dh abx. Pas tu awak majuk. Then sya ajak awak gi umah kawan sye kebetulan dia ade wat umah trbuka. Awak pun setuju. Sye tkut nk jmpa awk mula2 sbb tu kn kali pertama sye jmpa awk? Sye swuh awk tggu saye kt SHELL and sye dtg jmput awk. Awk trkejut tgk dlm krete sy rmai org. Yelh, adik2 sye.. Hehe...

Pas dr ari tu kite semakin rapat berkawan. Saye senang berkawan dgn awk. Kite gurau2. Tapi aher2 nie ade somthing yang berlaku yang sye x thu. Kenapa? Saya puas pkir. tiba-tiba awk diam dan trus diam. Sye tahu ade something yang membuatkan awk mcm nie.

Awak igt lg x awak pernah ajak saye gi langkawi hujung tahun dpn. Saye ckp sye tkut laut. Awak ckp jgn risau awak ade. Sye epy. Tapi saya thu rncangan nie xkn trjadi. Awak dh semakin jauh dari sye. Awak dh pergi jauh. Sye x thu ape salah sye pd awak. Puas sye fkir.. Sye epy berkawan dgn awak tp prsahabatan kite mcm trhenti sekerat jalan.

Kalau sekrg awk tgh bahagia sye doakan kebahagiaan awak dengan dia. Xpe kalau awak dah abaikan saye. Sye doakn yang baik2 utk awak dgn dia smpai bila2..Terima kasih persahabatan yang awak telah berikan walaupun cuma sekejap tapi cukup bermakna untuk saya hingga aher hayat sya.. Kepada sesiapa yang mngetahui siapa "awak" maafkan saya.... Awak sahabat saya..

2 comments:

  1. doakan kesejahteraan sahabat awak. Insyaallah, ada lagi sahabt yang awak akan temui. =)

    ReplyDelete
  2. itu lh yg sye laku kn utk dia..trima ksh bg nasihat...

    ReplyDelete