Pages

Thursday, November 25, 2010

Syokkkkk

Msa aku kecik2 dulu aku syok kt mmber stu sekolh rendah aku. Bile aku nek tngkatan, aku syok jgk dgn mmber stu seklh aku. Bile aku kje kilang, aku syok jgk kt mmber stu kilang aku. Bile aku berhenti kilang, dok kg aku syok plak kt mmber stu kg aku.

Bile aku belajar kt poli aku syok pulak dgn mmber stu poli aku. Hahahaha.. Bile aku on FB, aku syok plak dgn kwn kt FB aku. Bile aku on YM aku syok plak kt kwn YM aku.. Aduh.. Mcm mne nie?

Biaq pi lh korang nk ckp ape pun. Hahaha..

Sebenarnye ade kesimpulan kt sini. Cuba korang fikir-fikirkan balik, orang yang akan bakal jd pasangan kita sebenarnye ada depan mata kita sendiri. Mungkin di tmpt kita belajr, mgkin d kg kita, mgkin antara kwn2 fb kite, mgkin antra kwn2 ym kte.

Cuma kite blm pasti spe dia, di mana dia, dn mcm mne blh jd psgn kita. Dan mungkin jga psgn yg korang cari adalah org yg ari2 brgaduh dgn korang. Spe tahu kn.. Tettttt...... Ahaks ^_^

So korang,intai2 lh calon yg korang rse sesuai utk jd psgn korang dlm rmai2 kenalan korang tu. But make sure korang pilih yg terbaik antara yg terbaik. Bkn nyer ape,kalau korang tgk dunia sekrg nie, cinta kapel cuma untuk suke2.

Kalau aku gi MP, cnfirm dak2 sekolah ramai yg datim sne,datim sini, pelok sne, pelok sini. Biar lh orang yg korang pilih tu len jnjikn kebahagian and jd psgn korang smpai korang hembuskn nafas korang. Bukan utk suke suki,untuk enjoy2..

Kdg2 tahap kegatalan aku nie melmpau and aku byg kn spe yg akn jd psgn aku nie. Pas tu aku cnfirm ketok kepala aku sndiri and ckp "xde spe thn perangai ko ni". Hahahaha.. Tapi mmg betol lh. Xde owg yg leh thn dgn perangai aku nie.

Kdg2 ade yg thn, aku plak yg x thn.. Erkkk... Aduh.. Lagi satu aku paling x thn klu ari2 nak tpon aku, nk mesej2 aku.. lorhh.. Aku dh lame x mesej2 kt tpon. Aku x thu nk taip ape.. Pas tu kau ckp bosan plak kwn dgn aku. Biaq pi lah ko nk ckp ape. Dah mmg aku mcm nie.

Tapi cuba klu korang byg kn, org yg ari2 gaduh dgn korang pas tu jd psgn hidup korang. Kdg2 lawak kn. tapi best oo klu igt2 kn balik zaman2 gadh tu bile korang dh kawen nnti.. ahaks.. Aku pun nk mcm tu jgk.. So spe2 yg nk gaduh dgn aku...lai2.. dialu2kan.. Hahaha... Lagi satu ape plak pendapat korang pas kawen bru bercinta. Aku rse sesuai jgk utk aku nie.

Ye lh, cuba korang buka minda korang besar2, dah bape kali korang kapel and bape kali korang putus. Walaupun sekarang nie korang kapel korang agk2 leh trjamin ker kapel tu kalau korang rncang lagi 5,6 thun bru nak kawen. Haha.. Mgkin ade yg trjamin kot tp aku rse 10% jer yg mcm tu.

So, pe slh nyer kite ikut zaman2 dulu lek. Pas kwen bru bercinta. Hahaha.. Indah jgk... Syokkkkk oooo...

No comments:

Post a Comment