Pages

Saturday, November 27, 2010

Kuih Kuih Kuih

OK skrg nie aku nk crite psl kuih plak. Sekarang nie akk aku dh wat kuih untuk anta kt kedai. So cuti2 nie klu aku rajin aku tlg ler dia wt kuih. Kalau aku mls aku tlg mkn jer kuih yg dia wat pas tu aku komen. Komen aku tu biasa lh dua jer yg slalu aku ckp sma ada sedap atau x sdp. hahahaha.. Aku nk komen lebey2 aku nie bkn nyer chef msk pun. Stakat wat cekodok ikan blis aku lepas lah. hahaha...

Semalam aku tlg dia wat kuih so aku swuh ler adik aku tlg amk gmbr aku. Bkn aku nk tnjuk kn aku nie rjin, cuma aku sje nk penuhkn blog aku dgn cite2 aku nie ha. Dh nma pun blog aku kan. xkn nk semak dgn cite owg len plak. Hahaha.. Sorry yer kawan. Kdg2 aku nie laser skit.. Sje nk perli2 korang. Ahaks... yg mne lom ade blog, korang baca jer. Yg mne dh ade blog ape lg. Korang story jer pape dlm blog korang tu. Ahaks ^_^..



Yang nie proses utk wat kuih talam. Aku dh thu kenapa nama dia talam dua muka. Hahaha.. Mcm mnusia jgk. Ade yg talam dua muka. Depan putih, hati baik. Belakang mcm (*&*%&^%&.. Hati bkn men hitam lg. Tapi kuih talam nie walaupun atas putih bawah itam tp ttp sedap di mkn. Hahaha.. Tapi kalau mnusia plak yg luar putih dalam hitam, alamat nyer aku luku2 jer kn kepala org mcm tu..

Yg nie plak proses wat kuih karipap. Time aku x shat sgt lg. Tapi aku sje gatal2 nk tlg wat. haahaha... Tapi kejap jer. Pas aku siap bulat2 kn tepung tu, aku terus larikan diri. hahaha.. Mls aku nk wat kuih2 nie kalau aku x sht. Selsema dgn batuk. Nnti aku batuk masuk dalam kuih bru tahu. Hahaha.. Nanti aku dah lek sarawak xde lh lg aku wat mcm nie. Tggu aku lek bru dpt wat. Tu pun kalau akk aku ade wat kuih lg utk anta kt kedai. Ahaks....

No comments:

Post a Comment