Pages

Sunday, November 21, 2010

Ikan oooo ikan

30 October 201

Sebelum tibanya waktu malam, petang tu ade mesej masuk kat tipon aku. Tut..tut.( bunyi mesej) konon-kononlah bunyi macam nie. Hahaha.. Ada akak sayang aku mesej ajak pergi makan ikan bakar. Best nyer. Aku pun tanpa nak pikir panjang2 terus jer setuju lah. Tak kan nak tolak plak owg nak belanja kan. Aku datang makan jer.


Best lah time nie. Sempoi jer aku rasa. Aku rasa first time aku gi makan ikan bakar. Kolot kan aku nie. Tapi nie lah kenyataan nyer. Aku pun tak adalah teruja sangat tapi bila dah ade owg ajak jgn lh jual mahal kan. Rezeki jangan di tolak. Tapi kalau ade yang ajak swuh blanjer ikan bakar, tu memang wajib untuk aku tolak. HAhahahaha..


Ntuh bila lah agak nya aku dapat outing macam nie lagi dgn kawan2 aku plak. Nak tggu reunion pun lambat lagi. Adoi.. Terima kasih kat akak yang belanja aku makan ikan bakar nie k. Antara menu-menu yang aku ingat ;
  • Ikan bakar
  • Ikan tiga rasa
  • Kerang rebus
  • Sotong goreng tepung
Nyum2.. sedap oooooooooooooooo

No comments:

Post a Comment