Pages

Thursday, September 2, 2010

ade ke ptot??????

hari nie pagi2 lagi dh kena "kepala otak kau"... hahahaha.. ade ke patot??? ishhh si buntal nie.. Aku rasa cam nk sedut jer lemak2 dia guna vacuum.. hahahhaa... last2 aku wat bodoh jer... mmg sengal... rase nk terajang tp pikir aku nie pkai kain plak.. hahaha.. mcm brani jer.. ade ke patot??? kihkihkihkih... tapi nie lah asam garam dunia.. Cuma len kali x pyh lah nak guna bahasa2 mcm tu yer pak buntal.. Profesional lah skit.. hihi.. Ye lah, pengarah aku dtg observe sma jer mcm pensyarah2 yg lain dtg nilai prestasi pelajar practical. Bukannyer lebih2 sgt pun.. Stakat tgk2 gitu jer.. adehh.. kena si buntal nie over plak.. hahahahaha... Ade ke patot??????? adehh.. aku rasa cam nk marah jer tp mengenangkan aku masih dididik untuk berbudi pekerti dan bersabar so aku wat x thu jer.. hahahahaha... wat x thu lah sgt padahal hati sakit gak.. hihi.. ade ke patot???? aku pun xthu ape aku taip nie. korang nk layan citer nie korang layan jer.. ade ke patot?????? kihkih

No comments:

Post a Comment