Pages

Saturday, August 28, 2010

Ramadhan

Salam..

Ramadhan semakin jauh meninggalkan kita. Diganti pula dengan kehadiran Syawal yang akan datang.. Terdetik di hati aku apakah aku lebih baik dari Ramadhan yang lepas? Aku rase aku perlukan perubahan dalam diri aku. Semoga Allah merahmati niat aku.. Tinggal lagi setahun pengajian aku. Walaupun cuma memegang segulung diploma tapi aku bersyukur. Bersyukur kerana di beri kesempatan untuk aku melanjutkan pelajaran. Aku berharap dengan segulung diploma aku nie dapat pekerjaan yang boleh menjamin kehidupan aku dan dapat membantu keluarga aku. Sekurang-kurang nya beban orang tua aku dapat berkurang.. Seandainya ada rezeki untuk aku melanjutkan pengajian ke peringkat ijazah mungkin aku x dapat nk teruskan. Biarlah adik-adik aku yang meneruskan cita-cita aku. Aku akan membantu mereka semampu yang boleh. Aku ada perancangan untuk mereka. Supaya mereka meneruskankan pengajian dan mendapat pekerjaan yang lebih bagus dari aku.

Aku,kakak dan abang2 aku yang lain pernah merasakan kesusahan untuk meneruskan pengajian. Aku tidak mahu apa yang pernah aku lalui sebelum ini menimpa mereka. Doakan kejayaan akak. Akak akan tolong mne yang akak mampu.

No comments:

Post a Comment